sobota, 25 października 2014

Wywiad Candice dla Regard Magazine

Ostatnio pojawiła się sesja, to teraz obiecany wywiad. Jest długi, ale jak na takie pismo Candice dużo mówi o The Flash :) Zapraszam do rozwinięcia :)




Urodziłaś się w Mississippi, a wychowałaś w Teksasie. Jaki miałaś biznes w tym, żeby zostać aktorką?
Nie sądzę, żebym, miała w tym jakikolwiek szczególny biznes, bo bądźby szczerzy, nie to, co robię nie jest proste. Gdy byłam mała miała obsesję na punkcie Lucille Ball i oglądałam ją na-okrągło. Wiedziałam, że chcę robić to samo, co ona. Sprawiało, że czułam się oszołomiona. Wszystko pomiędzy 'akcja' i 'cięcie' jest tym, dlaczego żyję.

Rola Tori, która jest ulubienicą fanów w BET's The Game jest zdecydowanie godna uwagi. Co ci się najbardziej podobało w tym doświadczeniu?
Kręcenie The Game było dobrą zabawą, ale tak naprawdę nie byłam tam długo. A przynajmniej tak się czułam. Ciągle byłam w samolocie z LA do Atlanty i odwrotnie, żeby kręcić odcinki tu i tam. Ale to byłą dobra zabawa/. Malik (szef mojej postaci) był zawsze w akcji. Kręcenie scen z Daymondem John'em jest jedną z rzeczy, które najlepiej zapamiętałam. Kocham Shark Tank.

Przejdźmy do twojego nowego projektu The Flash. Bardzo nam się podoba, że supebohaterowie wracają do telewizji. Kiedy po raz pierwszy o nim usłyszałaś i co sprawiło, że się na niego zdecydowałaś?
Po Batmanie i Supermanie Flash jest chyba najbardziej popularnym supermenem w DC. Od razu wiedziałam, że będzie to serial, który trzeba oglądać. Na początku król wśród pilotów został pokazany reżyserowi Davidow Nutterow,a u steru była ta sama ekipa, która stworzyła Arrow. A poza tym mój 4-letni siostrzeniec/bratanek ma obsesję na punkcie superbohaterów (jego ulubiony to Hulk, który nie jest z DC tylko z Marvel, ale pomińmy to). Uweilbia patrzeć, jak się pokonuje tych złych i wiedziałam, że Flash jest czymś, co chciałby kiedyś obejrzeć. Chciałam być tego częścią. A, no i chciałam iść na Comic-Con za darmo :)

Same wspaniałe powody. Grasz Iris West. Co ci się w niej najbardziej i najmniej w niej podoba i czy podoba ci się, że możesz ożywić tą postać?
Iris jest urocza. Kocha się śmiać i uśmiechac. Dla niej szklanka jest do połowy pełna. Kocha się bawić i to pewnie jest to, co sprawia, że jest dla Barrego zniewalająca. Jest też ciekawa świata i pełna pasji. Kocham w niej te wszystkie rzeczy. Jest trochę zagmatwana jeżeli chodzi o sercowe sprawy i facetów, ale przecież każda dziewczyna była w takiej sytuacji.

Czego mogą się po twojej postaci spodziewać fani, a także po pozostałych postaciach w tym sezonie?
Romansów, humoru i akcji. Myślę, że każdy odcinek będzie zawierał te elementy. Iris odkryje, że niemożliwe jest możliwe w Starling City. I nie poprzestanie dopóki nie odkryje kim jest Flash i co się dzieje w jej ukochanym mieście.

To ekscytujące! Nie ma wątpliwości, że  wszyscy chcemy się koniecznie dowiedzieć, jak potoczą się sprawy w The Flash. Masz jeszcze jakieś inne projekty w planach?
Inne projekty!? Ha! To jest praca na pełen etat. Nie mogę myśleć teraz o niczym innym niż The Flash. W czasie przerwy chciałabym znaleźć jakiś film, albo sztukę, których mogłabym być częścią. Cokolwiek co zatrzyma mnie pomiędzy 'akcja' i 'cięcie'! No, może nie cokolwiek...

Oglądał ktoś tą produkcje The Game i wie, o co chodzi? Fajnie, jakbyście napisali w komentarzach, co to i czy polecacie :)

Nie mam za bardzo, co tu komentować. Może i nie wszyscy przepadają za Iris, sama do tych osób należę, a przynajmniej jeśli chodzi o relacje jej relacje z Barrym, ale trzeba przyznać, że Canice to cudowna osoba :) Widać to wcześniej było szczególnie w wywiadach i różnych akcja CW, a teraz jestem tylko o tym jeszcze bardziej przekonana :) Komentujcie :D

Źródło: www.regardmag.com

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz