piątek, 10 października 2014

muzyka & oglądalność

Muzyka i oglądalność to następna seria postów, które będziemy dodawać po każdym nowym odcinku. Chyba, że muzyka będzie rzadkim towarzyszem w tym serialu to wyniki oglądalności będą pojawiać się same. Także bez przedłużania, zapraszam dalej :)


Lady Gaga - Poker Face
(Cisco & Caitlin mówią do śpiącego Barrego)


Ingrid Michaelson - Girls Chase Boys
(pierwsze spotkanie Iris i Barrego po jego przebudzeniu)

Wiadomo, wszyscy znają pierwszą piosenka, a drugą? Ja słyszałam ją po raz pierwszy i już wylądowała na mojej playliście na najbliższe dni.
To teraz oglądalność:
by obejrzeć pierwszy odcinek przed telewizorem zasiadło 4.54 miliona wszystkich widzów, w tym 1.8 miliona w grupie docelowej, dając sześcioprocentowy udział w rynku. Warto wspomnieć, że jest to najchętniej oglądany debiut od czasów The Vampire Diaries w 2009 roku.

Taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak! *.* wiecie jestem przyzwyczajona do cieszenia się dwumilionową oglądalnością, bo taką największą miały seriale z innych naszych blogów, a tu ponad 4! :D I pomyśleć, że połowa osób widział już ten odcinek i zapewne odpuściła sobie oglądanie go w TV. Mam nadzieję, że takie wysokie liczy się utrzymają, a nawet wzrosną :D

1 komentarz: