środa, 8 października 2014

Promo 1x02

Z nieoficjalnych informacji wynika, że napisy do rozszerzonej wersji odcinka będą wieczorem, więc żeby każdy znalazł chwilę, żeby zobaczyć co  tam się zmieniło dajemy czas do jutra i czekamy z podsumowaniem, które napisała dla was Felicity, czyli współ-prowadząca bloga :D Dzisiaj w takim razie promo e02. 





Iris: Jest tam ktoś, kto ratuje ludzi. 
Barry: Nikogo już nie ma w środku. Co jeszcze masz dla mnie?
Detektyw: Już masz pracę w siłach specjalnych Barry. 
Caitlin: Nie możesz tak po prostu sobie biegać jak jakiś super-strażak. 
Detektyw: Skończ z byciem bohaterem.
Dr Wells: Oszczędzaj się
Barry: Nie radzę sobie z tym...
Cisco:  Poznaj Kapitana Klona... nie martw się, wymyślę lepszą nazwę.

Myślałam, że dadzą mu trochę więcej czasu na zabawę mocami i frajdę z ratowania ludzi zanim rzucą na niego zgraję złoczyńców, którzy będą chcieli go zabić... no ale cóż. Musi mi wystarczyć Kapitan Klon :D
Jeszcze taka mała dygresja. Gdy oglądałam pilotażowy odcinek trochę mnie denerwowało, że Iris nic nie wie i zrobią z niej taką sierotę, ale oglądam to promo i zaczyna mi się podobać ta koncepcja... może trochę przypomina Spidermana - jara się superbohaterem, którym właściwie jest w jej życiu od zawsze, ale i tak mi się podoba. 
Teraz oczywiście pytania do Was. No dobra jedno pytanie. Kto się nie może doczekać?! :D


 

 

4 komentarze:

  1. <3 Kocham ten serial <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Iris mnie irytuję. ;/
    Promo świetne.
    Chociaż oglądałam tylko pierwszy odcinek już mam parę osób, które chciałabym połączyć, choć nie mieli wiele scen. XD Są to Barry i... Caitlin. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochani, kto chciałby obejrzeć odcinek w dobrej jakości jest już dostępny z napisami, a link po prawej stronie na pasku :) /Khaleesi

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz się zacznie prawdziwe oczekiwanie z odcinka na odcinek :D

    OdpowiedzUsuń