czwartek, 23 października 2014

Opis 1x04


Cześć! Jak Wam mija czwartek? Obejrzałam wczoraj wieczorem najnowszy odcinek i jak zwykle był fenomenalny - uwielbiam duet Caitlin x Barry, mam nadzieje, że doczekamy się jakiejś głębszej relacji między tą dwójką!

Czas na opis już czwartego odcinka. Jak wiecie poznamy w nim kolejnego wroga Flasha, a w tej roli Wentworth Mille, do tego w Central City pojawi się blondynka, na którą tak długo czekamy. Ciekawi co jeszcze nas czeka? Rozwijamy :)


Flash zatrzymuje napad, ale po strzale do strażnika sprawcy udaje się uciec, a  nasz bohater wybiera ratowanie rannego niż pościg za przestępcami. Joe pokazuje Barremu listę podejrzanych, a ten identyfikuje Leonarda Snarta (Wentworth Miller) jako lidera grupy przestępczej. W trakcie dochodzenia, Barrego odwiedza stara znajoma - Felicity Smoak, która słyszała o jego nowych zdolnościach i przyszła je sprawdzić. Dołącza do S.T.A.R Labs, aby pomóc zatrzymać Snarta, po tym jak w jego ręce wpada broń - cold gun, która może zabić Flasha. Dr. Wells jest wściekły, gdy dowiaduje się, że Cisco zbudował cold gun, nie mówiąc o tym nikomu, a teraz broń zniknęła. Tymczasem Iris cały czas milczy z powodu jej związku z Eddiem. Wreszcie Flash i Kapitan Cold mają epicką konfrontację.

Nie mogę się doczekać każdego odcinka po kolei, ale nie ma co się dziwić. Każdy kolejny to nowa dawka przystojniaków i tu w końcu zobaczymy Kapitana Colda czyli Wentwortha Millera. Jestem bardzo ciekawa jak poradzi sobie w tej roli :D I do tego Felicity!! W końcu! Nie będę pisać jak bardzo się cieszę z tego powodu, bo nigdy nie skończę! Co sądzicie o zapowiedzi tego epizodu? Będzie dobry?

Ja się już z Wami żegnam na dzisiaj! Poza tym zachęcam Was gorąco do polubienia mojego serialowego fan page'a i wpadnięcia na moje forum. Trzymajcie się, do jutra! / Monika


2 komentarze:

  1. Za 4 dni (w USA odcinek jest we wtorek, a u nas można go obejrzeć w środę) / Monika

    OdpowiedzUsuń