środa, 22 października 2014

Promo 1x04



Hej! Widzieliście już najnowszy odcinek? Ja dopiero przed chwilą wróciłam do domu, więc jeszcze nie miałam okazji. Poza tym wolę sobie poczekać na polskie napisy, żeby w pełni cieszyć się odcinkiem i rozumieć jego sens. W rozwinięciu newsa czeka na Was zwiastun kolejnego odcinka.






Przepraszam Was, ale nie przetłumaczę wam go bo jestem po prostu padnięta po całym dniu na uczelni i muszę dużo rzeczy jeszcze ogarnąć. Mam nadzieje, że wszystko zrozumiecie tak jak należy. Piszcie w komentarzach co sądzicie o nowym odcinku ;) Pozdrawiam, do jutra! / Monika



3 komentarze:

  1. Kiedy następny odcinek!!!!!!!!!!!!!!!!!?

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedy następny odcinek???????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tydzień. Każdy odcinek The Flash wychodzi co środę. / Monika

      Usuń