poniedziałek, 13 października 2014

Sneak peek 1x02

I znowu nazbierało się postów w roboczych :D Postaramy się je wszystkie do jutro dodać, jeszcze przed premierą, chociaż jest tego naprawdę dużo. Dzisiaj mam dla was przetłumaczony sneak peek  z e02. Rozwijamy.



 Dr Wells: Danton Black. Biogenetyk specjalizujący się w klonowaniu i hodowaniem organów, by zastąpić te, które zawodzą. 
Caitlin: Podobno ukradli jego badania, a później go zwolnili.
Barry: Widziałem jak jego duplikaty wychodzą z jego własnego ciała.
Cisco: To trochę ironiczne. Specjalizował się w klonowaniu, a teraz potrafi się sklonować.
 Dr Wells: Musiał eksperymentowac na sobie, gdy nastąpił wybuch. 
Cisco: Poznajcie Kapitana Klona... Nie martwcie się, wymyślę coś  fajniejszego. 
Caitlin: Dokąd idziesz?
 Barry: Joe miał rację. Nie daję rady. Jestem szybki, ale nie jestem wojownikiem. Ledwie potrafiłem zwalczyć jednego.  
Dr Wells: Barry. Rozumiem cię. Dzisiaj ci się nie powiodło. Ale nigdy nie nauczymy się latać, jeśli parę razy nie spadniemy. 
Barry: To nie było niepowodzenie. To była pomyłka. 

Wiedziałam, że Joe namiesza mu w głowie tym swoim gadaniem, że nie powinien ratować ludzi. Mam jednak nadzieję, że szybko się ogarnie i zrozumie, że to jest jego zadanie... może np Caitlin mu w tym pomoże? :D Zauważyłam, że jest sporo osób, które kibicują tej parze. A wy?

  

2 komentarze:

  1. Cisco <3 Jak na razie najlepszy bohater drugiego planu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kibicuje Barremu i Caitlin.Fajnie jakby byli razem. <3

    OdpowiedzUsuń