poniedziałek, 8 września 2014

Zdjęcia z planu E04

Wczoraj dodała spoiler, że pewna osoba pojawi się w The Flash. Dzisiaj coś co to potwierdzi, czyli zdjęcia... dużo zdjęć :) To jak, rozwijamy?


Od czego by tu zaczęć... piękne buty, piękna sukienka, piękna kurtka i już nawet nie komentuję tej torebki... Dobra ogarniam się i spróbuję napisać coś sensownego. Ja już chcę ten 4 odcinek! Nie wiem jak wytrzymam miesiąc The Flash w oczekiwaniu na Felicity. A wy cieszycie się, że przyjeżdża? Czekam na wasze komentarze :)
+ Czy wam też na tym zdjęciu po lewej w przedostatnim rządku przypomina Diann'ę Agron w wersji z długimi włosami?

 

5 komentarzy:

  1. Boże ja już chce ją tam zobaczyć *.*
    Boska stylówka ♥
    I masz rację trochę ją przypomina :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ogóle mam wrażenie, że to zupełnie inna osoba, jak zdejmuje okulary. Ale w obu wersjach wygląda ślicznie :) /Khaleesi

      Usuń
  2. Felicity!!!!!!!!!! Nie mogę się doczekać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. O, zmieniłyście wygląd :) Fajny ten szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ogólnie ja ją lubię w obydwóch wersjach lecz najlepiej wygląda bez okularów :) Zawsze czułam chemię między Felicity a Oliverem lecz on cały czas wzdychał do innych (Laurel, Sara, Helena) i oczywiście bardzo się ucieszę kiedy będą razem, ale szczerze to od pierwszego pojawienia sie Barry'ego widzę ją tylko z nim. Myślałam że zostanie on dłużej w serialu Arrow, no ale cóż tu poradzić. Oby tylko ich spotkanie w tym czwartym odcinku nie było jednorazowe raz spotkanie Klausa z Caroline w 11 odcinku Pamiętników :( Ogólnie nie widzi mi się aby Barry miał być z kimkolwiek innym niż z Felicity :)

    OdpowiedzUsuń