czwartek, 18 września 2014

Bohaterowie The Flash

Chciałabym już powoli zacząć dodawać tłumaczone filmiki, które czekają w roboczych, ale żeby wszystko było ogarnięte i miało sense, to zanim filmiki - krótkie opisy bohaterów The Flash. Tak na wszelki wypadek, żeby wszyscy ogarniali, kto w tych wywiadach jest kim, bo przecież nie każdy widział pilot, który wyciekł i nie każdy śledzi wszystkie filmy promocyjne :) Opisy są naprawdę krótkie. Chodzi tylko o to, żeby kojarzyć, kto jest z kim i jakie są między nimi relacje :) Rozwijamy :)


Barry Allen
Czyli nasz tytułowy bohater - Flash. Krótko o jego historii - Barry był w dzieciństwie świadkiem morderstwa matki i doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że na świecie nie wszystko jest takie, jak się wszystkim wydaje. Dążenie do odkrycie prawdy stało się dla niego obsesją. Pewnego dnia, po kolejnym poszukiwaniu odpowiedzi, tym razem w Straling City u naszej Strzały zostaje uderzony piorunem. Traci przytomność na wiele miesięcy. Budzi s w STAR Lab z niesamowitymi zdolnościami - staje się Flashem.  


Iris West
Jest najlepszą przyjaciółką Barrego. Po aresztowaniu ojca swojego przyjaciela, oskarżonego o zabójstwo pani Allen, jej ojciec przygarnia Barrego i opiekuje się nim jak własnym synem. Irsi staje się dla swojego przyjaciela jak siostra, jednak wyczuwalne pomiędzy nimi jest jakieś uśpione uczucie, jednak zostaje ono zepchnięte na dalszy plan. Jedno jest pewne - Barry zrobi wszystko, żeby chronić Iris. 



Caitlin Snow
Młoda pracowniczka S.T.A.R. Lab, która zajmowała się/badała przypadek Barrego. Najważniejsza jest dla niej praca i poznanie odpowiedzi na nurtujące ją pytania. Jej zachowanie jest na swój sposób urocze i czarujące. W pilotażowym odcinku wyznaje również, że w wybuchu w laboratorium straciła ukochaną osobę.










Cisco Ramon
On również jest pracownikiem laboratorium. Jest trochę zepchnięty na drugi plan przez Caitlin, ale jego zabawna osobowość jest miłą odskocznią od super-złoczyńców. Pozostaje czekać na jakiś oddzielny wątek dla tego bohatera.



Harison Wells
Osoba odpowiedzialna za... chyba wszystko co związane ze S.T.A.R. Lab, gdyż po wybuch nikt tam inny raczej nie został. Pewnie możemy mu przypiąć etykietki: dyrektora, koordynatora prac, głównego doktora/badacz... i wszystkie inne, które ukażą jego wyższość nad Caitlin i Cisco :D 



Detektyw West
Ojciec Iris / opiekun Barrego / detektyw no i niestety ten, który nie wierzy w ani słowo Barrego... do czasu oczywiście :) Chyba będzie to Flashowa wersja detektywa Lance z Arrow, tylko ten będzie wiedział trochę więcej :)




Eddie Thawne
Dla przyjaciół Pretty Boy, czyli przystojny pan detektyw i chłopak Iris. No i co ja mam więcej o nim napisać... na pewno dziewczyny będą miały na co popatrzeć :)




No to chyba teraz możemy już ruszać z masą filmików, które sobie czekały w wersjach roboczych :)
Wracając do bohaterów, ja się rozpisałam,a teraz wasza kolej. Mam do was oczywiście jedyne pytanie, które nasuwa mi się przy takim poście. Który bohater wydaje wam się najciekawszy i dlaczego? Chętnie poznam opinie, a szczególnie te, które nie będą brzmiał 'Barry', wraz z uzasadnieniem. Jestem bardzo ciekawa opinii tych osób, podejrzewam, że będą bardzo ciekawe :) Piszcie koniecznie.

 

 

2 komentarze:

  1. Barry. xD

    I jeszcze zaintrygowała mnie postać Caitlin, za to Iris w ogóle nie polubiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za Iris również nie przepadam, ale aktorka która ją gra jest świetna. Widać to w Q&A, które tłumaczyłam. Cudowny charakter i relacja z Grantem. Niestety relacja Iris z Barrym już taka ciekawa nie jest :( /Khaleesi

      Usuń