piątek, 5 września 2014

CWestionator: Candice Patton

Drugi filmik z serii CWestionator, czyli więcej i jeszcze więcej świrowania. Jeszcze chwila i powstanie jakieś reality show z ich udziałem :D Nie przedłużam i zapraszam do rozwinięcia, bo tam czeka na was tłumaczenie filmiku :)




Candice: Dziękuję wam bardzo. CWestionator - zaczynamy to. Pierwsze pytanie. Kto jest twoim ulubionym 'współ-aktorem' (kolejny zwrot bez polskiego odniesienia) i dlaczego? Przestańcie mi tu... właśnie oni.
Czy Flash może biegać do tyłu z taką samą prędkością, jak normalnie? Nie wiem dlaczego by nie miał. 
Grant: Odpowiedź brzmi TAK! Nawet po Księżycu może spacerować tak samo szybko. 
Candice: Oh, nawet na Księżycu. On potrafi to wszystko. 
Jaki jest twój pseudonim? Niektórzy nazywają mnie Candy (ang. cukierek), czego nie lubiłam, bo czułam się jak striptizerka. Ale jestem bardziej dojrzała i mi to nie przeszkadza. 
Wymień 10 słów rymujących się z Flash.
Grant: Dash
Tom: Cash
Candice: Dash, cash, mash, hash, brash, sash, nash, crash... zashy?
Grant: Zashy?
Candice: Opisz swoją postać w 6 sekund. Odważna, uwielbia kawę, kocha zabawę, jest...
Tom: Mądra
Candice: Mądra
Grant: Ładna!
Candice: Ładna.
Tom: Niesamowita
Candice: Niesamowita.
Tom: Niesamowicie genialna.
Candice: Niesamowicie genialna. Chyba już koniec. 

Stuknięci, zabawni, niesamowici, zgrani, oryginalni, kreatywni, jedyni w swoim rodzaju... chyba w waszych głowach zmieściłam się w 6 sekundach prawda? Oczywiście mogłabym tak długo opisywać naszą obsadę. Ale rymować nie będę :D 
Brakuje mi tylko jednego - młodego pokolenia z S.T.A.R. Lab. Idealnie by pasowali do tego towarzystwa. No chyba, że nie odwala im tak samo jak tej trójce, to wtedy nie, bo by wszystko popsuli :D
Znacie jakieś seriale, gdzie obsada się tak świetnie razem bawi? Piszcie w komentarzach, jakich aktorów i z jakich seriali uwielbiacie za podobne podejście, jak nasze Flashowe świry :D

 

1 komentarz:

  1. Naprawdę świetna obsada, aż się miło na nich patrzy. Już sobie wyobrażam bloopersy z plany, to będzie genialne :D

    OdpowiedzUsuń