piątek, 12 września 2014

Wentworth Miller jako Captain Cold

W serialu będzie pojawiało się wielu superbohaterów i niektórych z nich już poznaliśmy i chyba czas zacząć dodawać posty, dzięki który wy też będziecie na bieżąco. Dzisiaj pierwszy z nich.
Wiemy już, że w czwartym odcinku spotkamy się z przyjaciółką Barrego Felicity, której losy śledzimy w Arrow. Ten odcinek będzie o wiele ciekawszy gdyż poznamy kolejną postać i tym razem będzie to Capitain Cold, w którego rolę wcieli się Wentworth Miller.


Captain Cold czyli Leonard Snart to lider złoczyńców i śmiertelny wróg Flasha.
Snart nie ma nadludzkich mocy, jego bronią są 'cold guns' i instynkt. Przez lata zmieniał i modyfikował swoją broń po to by znaleźć tą idealną.
Na pewno mamy tu jakiś fanów tego pana, a raczej fanki, które śledziły jego poczynania w Skazanym na śmierć? Mylę się? ;>



2 komentarze:

  1. Zawsze chciałam obejrzeć, ale nie miałam okazji. Gdy było emitowane w telewizji w niedziele wieczorem, to w tym samym czasie na Polsacie były Kości i oglądałam właśnie to... hahaha chyba zawsze to już będę pamiętać.
    No ale przystojny to on jest... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam tak samo, ale kilka odcinków obejrzałam (tak mi się wydaje).
      Przystojniak z niego <3

      Usuń