niedziela, 7 września 2014

SPOILER S1 #1

Spoilery zaczęły się pojawiać we wakacje, no ale my zaczynamy trochę później jej dodawać na blogu. :) Na początek mam dla was coś, co bardzo mnie ucieszyło i pewnie z Wami będzie podobnie. Ciekawi? Rozwijamy :)



Felicity pojawi się w 4 odcinku The Flash!!!! To całe cztery tygodnie po premierze (oczywiście jeśli CW oszczędzi nam przerw), ale i tak się bardzo cieszę z tego powodu. Musze się Wam przyznać, że zdecydowanie bardziej wolę Felicity i Barrego, niż Olicity (nie bijcie)
Jestem bardzo ciekawa jak rozpoczęty w Arrow wątek tej dwójki się dalej potoczy :)
A wy którą z par wolicie? Czekam na wasze komentarze



 
 

3 komentarze:

  1. Niezłe gify, hahha. Oliver. Jealous! Jebłam! Hahahaha... Ja osobiście kibicuje Olicity, aczkolwiek za Barry'ego i Felicity ( Balicity(?)) też bym się nie obraziła... XD Jednak, wydaje mi się, że nic z tego nie będzie, chyba, że przeniosą postać Felicity do The Flash, co raczej się nie zdarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, pewnie faktycznie nie da się tego pogodzić:( /Khaleesi

      Usuń
    2. Hahahaha faktycznie genialny gif, dopiero teraz ogarnęłam o co chodzi :D

      Usuń