czwartek, 4 września 2014

CWestionator: Grant Gustin

Kolejny cykl CW i nowe filmiki. Tym razem coś nowszego, bo ma trochę ponad tydzień.. Nazwali to CWestionator - brzmi fajnie, ale trudno ogarnąć o co chodzi. Aktorzy chyba też nie wiedzą :D Ciekawi? Zaczynamy od Granta. Zapraszam dalej, czeka  tam na was filmik + tłumaczenie. Miłego oglądanio-czytania :)





Tom: Oni zadają pytania?
Candice: Kłopotliwe pytanie. Podoba mi się.
Tom: Nie mam pojęcia o co w tym chodzi.
 CWestionator
Grant: Pierwsze pytanie.
Tom:  Ja-ja-jaka jest najszybsze zwierzą lądowe?
Grant: Nie ty zadajesz pytania 
Tom: Oh, sory
Grant: Kto jest twoim Celebrity Crash (chyba nie ma na to polskiego zwrotu - dla niewtajemniczonych - osoba wśród celebrytów, którą jesteś zauroczony). Candice Patton.
Candice: Co???? Zapłaciłam mu 25 tys za tą odpowiedź :D
Grant: Jak szybko możesz przebiec milę? <pstryk> Właśnie to zrobiłem. 
Tom: To było genialne. 
Grant: Pokaż swoją najlepszą 'duck face'. To to coś z ustami tak?
Candice: Nie udawaj, że nie wiesz o co chodzi. Widziałam twoje konto na Instagramie. 
Grant: To coś takiego?
Candice: Tak. Jest całkiem niezła.
Grant: Opisz serial w ciągu 6 sekund - To będzie najlepszy serial w tv, najlepsze efekty specjalne, najlepsza obsada, wszyscy jesteśmy tym bardzo podekscytowani. KONIEC!
Candice: Yeaaaah!

Czy ta obsada nie jest genialna? A to zaledwie jej mała część. Miło się na nich patrzy, jeszcze lepiej słucha... chociaż może odwrotnie - Grant, to twoja wina, przez ciebie wychodzę na taką, którą najbardziej interesuję wygląd. No ale chyba wszystkie czytające to dziewczyny mają podobnie, więc chociaż trochę jestem usprawiedliwiona :D ... kończę, bo zaczynam bredzić. Czekam na komentarze :)

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz