wtorek, 9 września 2014

Zdjęcia z planu (19 sierpnia)

Skoro wczoraj już zaczęłam ze zdjęciami z planu, to idziemy za ciosem. W przypadku The Flash  takich zdjęć zrobionych podczas kręcenia pojawia się baaaardzo dużo ... i to chyba nic dziwnego, przecież kręcą w samym środku miasta :D Nie są to jeszcze zdjęcia promocyjne, ale zawsze coś i tak, przez COŚ oczywiście mam na myśli Granta :D  Tym razem z ekipą z laboratorium. Zapraszam do rozwinięcia :)







 Jest ich oczywiście więcej, ale nie chciałam przesadzać :)
Na zdjęciach możemy zobaczyć poza Star Labs również Kelly Frye, która zagra jedną z super-bohaterek :)
Źródła to oczywiście Tumblr : grantgustinbr.tumblr.com ; daniellepanabakers.tumblr.com

Jak myślicie, który to może być odcinek? Ja mam nadzieję, że tą rudą panią szybko zobaczymy :D
Już wkrótce zaczniemy dodawać posty z aktorami, którzy zagrają superbohaterów i będziecie mogli się dowiedzieć o niej czegoś więcej... zresztą nie tylko o niej :) 

+ Nasza Caitlin dużo lepiej wygląda poza laboratorium :D 

 

2 komentarze: