sobota, 6 września 2014

Ice Bucket Challenge

Pewnie większość wie, czym jest popularne wśród gwiazd Ice Bucket Challenge, ale dla niewtajemniczonych jeszcze wytłumaczę. Osoba, która jest nominowana przez swojego poprzednika jest oblewana kubłem wody z lodem i ma za zadanie wpłacić pewną kwotę na konto fundacji oraz nominować kolejne osoby.



Do zabawy przyłączył się także odtwórca głównej roli w naszym serialu. Muszę przyznać, że to najlepsza Ice Bucket Challenge jakie widziałam :D



Tutaj jeszcze dwie inne osoby związane z Flash, Robbie i Stephen Amell


Biedny Robbie, musiał sam TO sobie zrobi.... brrrrr ZIMNOOOOOO! I tak Grant najlepszy :D
Ja rozumiem, że poza zabawą chodzi też o wyższe cele, ale ja bym tego nie zrobiła. A wy? :D
A może macie swoje ulubione filmiki z Ice Bucket Challenge z innymi gwiazdami? Podajcie linki w komentarzach :D

Rano zaczęliśmy postem z serii 'bez większego sensu', a popołudniu zapraszam, to może jakiś spoiler albo dwa się znajdą :D

 

4 komentarze:

  1. Wiadomo, że chodzi o cele wyższe, ale jakoś lubię oglądać te filmiki różnych gwiazd. Rzeczywiście Grant najlepszy, najwięcej miał wody - podziw max, ja bym aż tyle na siebie nie wzięła, hahaha... chyba bym zamarzła w trakcie, ale gdyby ktoś mnie nominował pewnie bym coś takiego zrobiła, tak dla zabawy no i oczywiście potem wpłacić jakąś sumkę na konto którejś z fundacji, bo to głównie chodzi o pomoc dla chorych! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zimnoooooooo!
    Ale ważne, że pomagają innym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki słodki Grant <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja uwielbiam IBC! <3 /Lea

    OdpowiedzUsuń