piątek, 19 września 2014

Clancy Brown jako General Wade Eiling

Do naszej obsady dołączył kolejny złoczyńca. Clancy pojawi się jako General Wade Eiling znany też jako The General. Pojawi się w 5 odcinku. 


Jego postać jest opisywana mniej więcej tak: Będzie przewodził grupie (być może wojskowej, ale nie jestem pewna) próbujących zamienić Plastique w ludzką broń. O tej pani mogliście już przeczytać TUTAJ.


Mam nadzieję, że Flash bardzo szybko sobie z nim poradzi, bo nie podoba mi się zamiana nasz rudej koleżanki w broń. Liczyłam raczej na to, że chociaż jeden super-bohater znajdzie się w życiu Flasha na dużej, a nie tylko pojawiający się i będący neutralizowani złoczyńcy :) 
Nie wiem dlaczego, ale gościu mi się po prostu nie podoba. A jakie jest wasze pierwsze wrażenie? Piszcie w komentarzach :)

   

1 komentarz: