środa, 3 września 2014

Fan Q&A #2

Obiecana druga część filmików z Q&A. Tym razem ta starsza część obsady. Zapraszam do oglądania. Filmiki i tłumaczenia w rozwinięciu :)



Jak to jest być ponownie częścią The Flash?
John: Jest świetnie, ale ja to staram się podzielić - wtedy było wtedy, teraz jest teraz. Jestem innym bohaterem, jest inne wyobrażenie rodziny Allenów. Zresztą kto by się oparł mężczyźnie skazanego za zabójstwo żony na oczach syna.
Gdybyś mógł mieć moce Flasha przez jeden dzień, co byś zrobił?
Tom: Zdolności Flasha wpływają na to, że jego metabolizm działa na najwyższym poziomie i może jeść co mu się tylko podoba, więc moim wyzwaniem było by 1000 pączków.


Czy będzie trochę romansu Barry'ego z Iris, czy w głowie cały czas siedzi mu Felicity?
Tom: Czy będzie trochę romansu... TROCHĘ romansu? My się dopiero rozkręcamy. Nie tylko w przypadku Iris, Felicity i Barrego.  U nas też jest na to szansa.
Kto jest twoim ulubionym superbohaterem?
John: Nie miałem takiego. Gdy zaproponowano mi rolę Flasha, to było jak: Flash kto?
Jak bardzo będziecie trzymali się komiksowej historii?
Jesse: Nie piszę scenariusza, więc nie wiem, ale zgaduję, że będziemy bardzo blisko komiksowej fabuły, ale z dodatkiem mnóstwa nowych rzeczy, bo nie każdy zna ten komiksowy świat i im też musimy coś dać. 

Nie wiem jak wy, ale ja nie jestem fanką komiksów i nie do końca znam tych wszystkich superbohaterów, więc cała ta 'edukacja', która miała mnie przygotować i wprowadzić w DC World była długaaaa i męczącaaa i pewnie będzie trwała przez cały czas istnienia bloga i cieszę się, że scenarzyści mają zamiar dać trochę wytchnienia przez wprowadzanie tych 'nowych' rzeczy. 
I tu pojawia się kolejna okazja, by poznać trochę naszych czytelników. Czy jesteście fanami komiksów i superbohaterów? Kto jest waszym ulubionym superbohaterem, a kto najbardziej znienawidzonym złoczyńcą? A może podobnie jak ja wolicie filmowe historie tych, którzy ratowali świat? Piszcie w komentarzach :) Czekam na wasze opinie w tej kwestii :)

 
  

2 komentarze:

  1. Kochani, mam do was pytanie niezwiązane z tematem psota. Czy nasz szablon wyświetla się na waszych komputerach prawidłowo? Bo na laptopach powinniście go widzieć, tak jak mu go widzimy, ale stacjonarne komputery o dużych monitorach mogą wszystko przestawiać, rozciągać itp. Stąd też pytanie. Bo nie jesteśmy pewne czy to dla was nie problem?

    OdpowiedzUsuń