sobota, 6 września 2014

In a Flash Trailer

No zapowiedziany rano kolejny post. Zdecydowałam, że pora, żeby w końcu pojawiło się jakieś promo no i właśnie przed wami jedno z najnowszych. Chyba podarujemy sobie wcześniejsze filmiki promocyjne - dłuższe i krótsze, bo właściwie wszystko jest zawarte w tym. Może, jak znajdę chwilę, to przetłumaczę tylko ten najdłuższy. Oczywiście, jeśli pojawi się w międzyczasie coś nowego, zostanie przeze mnie albo przez Felicity przetłumaczone :)




Dr Wells: Panie Allen, mamy sporo do przedyskutowania.
Barry: Co mi się dzieje?
Dr Wells: Twoje możliwości i siła są teraz znacznie większe.
Barry: Całe moje życie chciałem robić coś więcej. Być kimś więcej. I teraz jestem.
Dr Wells: Biegnij Barry, biegnij!

Niby taki króciutki, a ma w sobie wszystko co powinniśmy wiedzieć i wszystko by zachęcić jeszcze niezdecydowanych do wkroczenia w ten niesamowity, pełen specjalnych efektów komiksowy świat. Jeśli macie znajomych, którzy nie wiedzą o tym serialu, pokażcie im koniecznie jeden czy dwa krótkie filmy promocyjne, a na pewno się przekonają :) Chyba warto, prawda? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz