piątek, 28 listopada 2014

Promo 1x08

Przed nami odcinek łączony Arrow i Flasha. Dzisiaj zapraszam was na filmik promujący ten crossover :)



Barry: Po co to?
Oli: Przyszliśmy tu trenować.
Barry: Co? 
           Aaaaaa! Postrzeliłeś mnie?!
Oli: Słyszałem, że twoje rany goją się szybko.
       Miałem nadzieję, że złapiesz gościa, który obrabował bank.
Barry: Metahuman'a?
Oli: Nie będę go tak nazywał.
Barry: Partnerzy?
Joe: Arrow złożył nam kolejną wizytę wczoraj w nocy. 
Barry: Jego obecność przynosi rezultaty.
Joe: To szaleniec.
Oli: Gdzie on jest!?
Barry: Przecież ci powiedział, że nie wie.
Oli: Przekonajmy się raz na zawsze, kto by wygrał: ty, czy ja.
Iris: Jego dłonie są 5 razy większe od twoich.
Caitlin: Barry ma super moce, a Arrow łuk i strzały.
Felicity: Powiedzcie mi, że ta konwersacja nie jest na poważnie.
Barry: Spudłowałeś.
Oli: Nie.

Po tym promo nasuwa się tylko jedno pytanie:
TeamArrow czy TeamFlash?
Czekam na wasze komentarze :)

   

1 komentarz: