sobota, 6 grudnia 2014

Promo 1x09

Przed nami finał pół-sezonu. Gotowi do rozpoczęcia odliczania? Zaczynamy od promo. Zapraszam do rozwinięcia. 





Barry: Czy kiedykolwiek bałaś się ciemności?
Nora Allen: Gdy wyłączę tą lampkę będziesz się bał?
Barry: Nie
Nora: To dlatego, że jestem razem z tobą. Bo widzisz Barry, nie boisz się ciemności, boisz się bycia sam w ciemności.
X: Świadek mówi że widział tylko smugę.
Barry: Jak to wyglądało?
X: Jak mężczyzna. Miał żółty strój. Szukał czegoś.
Barry: Znalazłem go tato. Znalazłem mężczyznę, który zabił mamę. Mężczyznę w żółtym stroju.
Henry : Zabrał nam już wystarczająco. Nie pozwól zabrać mu więcej.
Reverse Flash : Złap mnie.
Barry: Ten człowiek odebrał mi matkę.
Reverse Flash : [?]
Barry: To jest moja walka.
           Możesz wyłączyć światło.

Zapowiada się wiele emocjonalnych scen w tym odcinku - mały Barry z matką, duży Barry wspominający matkę...
Mam nadzieję, że dostaniemy szczęśliwie zakończenie, chociaż znając CW, to koniec odcinka przyniesie tylko nowe pytania. 

  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz